Thursday 19 January 2017

Jodoh @CintaAllah.com @fatemamira



Jodoh itu terbahagi kepada 3: 

1) Jodoh Dari syaitan.

💑 Aku dan kau sama suka, saling sayang menyayangi.

Bila takut kehilangan kita pun berzina dengan alasan tak nak pasangan masing masing tinggalkan kita.
Sampai satu tahap, Allah turunkan satu pengajaran saya mengandung.
Sebab nak tutup malu kita pun kahwin.
Itu yang dinamakan jodoh dari syaitan.


2) Jodoh dari Jin.

💑 Awak sukakan saya tapi saya tak sukakan awak.
Untuk buat saya sukakan awak.
Awak gunakan bomoh untuk buat saya sukakan awak.
Sejak itu saya sukakan awak then kita pun berkahwin sampai sekarang.
Itu yang dinamakan jodoh dari Jin.


3) Jodoh Dari Allah S.W.T.

💑 Saya bertentangan mata dengan awak.
Saya jatuh hati dan rasa tenang bila lihat wajah awak.
Awak pun rasa benda yang sama.
Tak lama lepastu awak masuk minang saya jumpa parents saya, then kita pun bernikah.
Awak pimpin saya sebagai seorang suami dan jalankan tanggungjawab pelihara maruah saya.
In Sha Allah cinta, kasih sayang saya berkekalan hingga Jannah.
Sebab awak syurga saya.
Amin.

No comments:

Post a Comment